De hyperlænker du finder i dette indlæg er af kommerciel karakter og dermed er indhold og link af betalt karakter.
I dag findes der rigtig mange måder, hvorpå man kan forbedre sit arbejdsliv og gøre det nemmere for en selv. Helt uden at ens kunder, kollegaer eller samarbejdspartnere vil kunne mærke en negativ konsekvens. Tvært i mod vil de nok opleve det modsatte. Ved hjælp af værktøjer på computeren og apps til din telefon er rigtig mange ting i dag, blevet gjort meget nemmere.
Rigtig mange i dag har allerede digitaliseret ting som kommunikation, så det foregår gennem Skype, Slack, Microsoft Teams eller en af de mange andre kanaler der er meget populære til kommunikation. Det samme er kalenderen, tekstbehandling og diverse præsentationer og kampagner.
Men der er stadig flere steder, der mangler at blive ramt af den helt store digitalisering.
Først er der rigtig mange, der stadig foretrækker at skrive ting ned i hånden. Det kan der være en god værdi i, især fordi det i mange tilfælde er nemmere at tegne i hånden, end det er f.eks. på en computer. Ulempen er dog at sådan et stykke papir, nemt kan blive væk, og når der først er skrevet på det, kan det være svært bare lige at ændre en lille ting, uden at man skal gøre det helt efter. Derfor kan det være smart med en stor tablet med en pen til. På den måde får man samme funktionalitet, men her bliver det hele gemt digitalt, og du kan nemt smide det op i en sky
En anden tid mange folk, særligt selvstændige, døjer med er tidsregistrering af deres arbejde. Folk gætter og laver konservative estimatere og mister på den måde mange penge i omsætning. Med EazyProject App er tidsregistrering blevet så let som en leg. Du kan gøre det online og offline og registrere og kørsel og udlæg du har haft. Det er næsten et must for alle der er i dag arbejder mede tidsregistrering.